nainen kahdella miehellä
25.05.2022
Hei. Olen pornoa katsellessa miettinyt kahden miehen ja yhden naisen yhdyntöjä. Ne ovat olleet aina sellaisia, että alla oleva mies työntyy ensin pilluun ja sitten toinen mies pyllyyn. Yhdynnät ovat vaikean ja väkinäisen näköisiä. Voiko tuollaista kokeilla jotenkin toisella tavalla? Olisiko muita asentoja mahdollista käyttää? Voiko ensimmäisen peniksen viedä pyllyyn, ja vasta toisen pilluun?
thumbnail image1

Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
30.05.2022
Hei,
Pornossa nähtyä ei aina pysty tai kannata todellisuudessa toteuttaa. Jos kuitenkin haluat kokeilla pornossa näkemääsi kahden miehen ja yhden naisen yhdyntää, on toivottavaa, että seksikumppanisi ovat sinulle tuttuja ja/tai teillä on hyvä kommunikaatio keskenänne. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja on tärkeää ottaa huomioon, mitä kukakin seksin aikana haluaa ja mihin suostuu. Erilaisia asentoja voi kokeilla ja niistä keskustella seksikumppaneiden kanssa. Samoin riippuu seksikumppaneista ja osaltaan heidän anatomiasta, mikä onnistuu ja mikä ei.
Vastaavaan kysymykseen on vastattu aiemmin. Vastauksen voit lukea täältä.
Terveisin, Piia
P.S. Jos epäilemme palvelumme väärinkäyttöä, poistamme sellaiset kysymykset jatkossa.