puuttuva laukeaminen suuseksissä
25.03.2021
Moi! Olen ihmetellyt miksi en laukea suuseksissä, vaikka se tuntuu parhaimmillaan aivan uskomattoman hyvältä. Olen siis 21-v mies. Onko tiedossa jotain fysiologisia syitä, jotka voivat estää siemensyöksyn tulon penistä nuoltaessa? Eihän tämä itse asiassa edes ole mikään ongelma, koska pystyn olemaan erittäin lähellä nautinnon huippukohtaa hyvin pitkään. Olisi kuitenkin mukavaa laueta tyttöystävän suuhun palkinnoksi ihanasta seksistä. Jos vaihdamme esim. 20 minuutin suuseksin jälkeen yhdyntään, saan siemensyöksyn muutamassa minuutissa. Juuri tuota pitempään tyttöystävä ei halua suuseksiä jatkaa, koska hän kokee, että kieli alkaa väsyä.

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
29.03.2021
Hei!
Ei ole ollenkaan epätavallista, että miehen on vaikeampi laueta suuseksissä kuin yhdynnässä. Osittain siinä on kyse ajasta – se voi vaatia pidemmän ajan suuseksissä kuin, mitä kumppani kykenee edes tarjoamaan, mutta osaltaan kyse on tekniikasta ja kyvystä rentoutua. Jos esimerkiksi pelkäät koko ajan, että naisen on keskeytettävä toiminta sen vuoksi, että hänen suu väsyy, on aika luonnollista, ettet pysty rentoutumaan täysin. Yritä olla asettamatta suuseksin tavoitteeksi orgasmin saamista, vaan ennemmin nauti siitä niin kauan kuin se kestää – siten on erittäin mahdollista, että homma etenee itestään.
Terveisin, Tessi