Höyhenellä hyväileminen
18.11.2022
Olisi jännää hyväillä tyttöystävää höyhenellä. Mistä saisin sopivan höyhenen? Palan halusta nähdä, kuinka hän reagoisi höyhenen kosketukseen. Sillähän voisi hyväillä ensin vaikka mahaa, sisäreisiä, rintoja, nännejä ja takapuolta. Voiko höyhentä käyttää myös pimpin sisällä? Jos olisi kaksi höyhentä, voisi varmaan toisella hyväillä pimppiä häpyhuulten välistä ja toisella klitorista, eikö vain?
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
21.11.2022
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Eroottiseen ja herkkään kosketukseen voit käyttää mitä tahansa höyheniä, myös höyheniä joilla koristellaan esimerkiksi pääsiäisoksia. Niitä voit ostaa esimerkiksi askartelukaupoista tai pääsiäisen alla suuremmista marketeista. Voit pitää myös silmät auki esimerkiksi huonekalu,- ja sisustuskaupoissa. Etenkin juuri nyt kuivatut kukat sekä erilaiset höyhenet ovat olleet muodissa, joten niitä löytyy sisustuspuolilta helpostikin. Nimenomaisesti eroottiseen kosketukseen tarkoitettuja höyheniä tai höyhenkimppuja voit ostaa erotiikkaliikkeistä. Useat niistä toimivat myös verkossa. Esimerkiksi kaalimadossa on myynnissä höyhenkutittimia, mutta voit katsoa myös mm. sinful.fi.
Höyhenellä voit koskettaa mainitsemistasi paikoista ja voitte yhdessä tutustua kumppanisi reaktioihin, mikä hänestä tuntuu mukavalta. Voit toki ostaa kaksikin höyhentä ja katsoa mitä niillä voi tehdä. Höyhentä ei kuitenkaan tulisi käyttää emättimen sisällä!