väliliha ja anaaliseksi
24.08.2018
Hei. Millä tavalla voisi hyväillä tytön välilihaa? Sormin kosketellen ja nuolemalla kaiketi. Onko väliliha kuinka tuntoherkkä? Haluaisin myös hyväillä pyllyreikää. Minusta olisi paljon houkuttelevampaa olla anaaliyhdynnässä kuin emätinyhdynnässä. Voiko anaaliseksi olla pääasiallinen tapa harrastaa seksiä? Onko siitä jotain haittaa, jos sitä tehtäisiin useita kertoja viikossa?
Hannele klippt2

Nuorisotiedottaja Hannele Vastaa
27.08.2018
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi. Väliliha on emättimen ja peräaukon välissä oleva alue. Väliha on erogeenisesti herkkä alue, kuten ovat emättinmen suu ja peräaukkokin, eli ne ovat tuntoherkkiä alueita. Välilihaa voi hyväillä käsin tai nuolemalla, riippuen tietenkin tytöstä, mistä hän pitää. Kaikilla on omat mieltymykset mikä tuntuu hyvältä, tai mikä ei. Anaaliseksin harrastamisessa ei ole mitään väärää, pitää vaan muistaa käyttää liukastusvoidetta ettei se satu. Liukastusvoidetta voi ostaa isoimmista marketeista tai apteekista. Peräaukko ei kostu samalla tavalla kuin emätin, niin liukastusvoiteen käyttö auttaa siinä. Peräaukko venyy, mutta jos tyttö ei ole valmis anaaliyhdyntään siihen ei pidä pakottaa, koska se voi sattua liikaa, varsinkin jos tyttö ei ole rentoutunut ja jännittää liikaa. Jos anaaliyhdyntää harrastaa useita kertoja viikossa vaarana voi olla peräaukon liiallinen löystyminen.
Kaikkea hyvää sulle ja mukavaa syksyn jatkoa! :)
Ystävällisin terveisin: Hannele