Banaani anaalissa folion kanssa
03.12.2015
Ostin muutama tunti sitten banaanin ja alumiinifoliota.. kuorin banaanin ja laitoin folion päälle ja sen jälkeen työnsin sen anaaliini. Kun olin vetämässä banaania pois anaalistani, repäisin liian kovaa ja banaani katkesi. Yli puolet banaanista on edelleen anaalissani folioineen päivineen. Anaalistani vuotaa verta ja sattuu! Mitä teen?!?!?! Tyttö nopean avun tarpeessa

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Liselott Vastaa
07.12.2015
Hei!
Mene heti päivistykseen - jos pala ei ole tullut pois anaalista jo! Tarvitset apua saada sen pois sieltä! Et varmasti ole ensimmäinen joka tulee lääkäriin vastaavilla ongelmilla, ja este voi aiheuttaa vaarallisia tilanteita jos este ei poistetaan pian.
Terv. nuorisotiedottaja Liselott
Hei,
Vaikka ongelmasi voi tuntua tosi nololta, se ei kuitenkaan ole niin epätavallista kuin voisit uskoa. Tällaistakin sattuu!
Aina kun työnnät jotakin sisääsi, mihin reikään tahansa, kannattaa aina etukäteen miettiä onko se fiksua. Onko esine puhdas? Voiko siitä irtoa mitään osia/väriä/kemikaaleja? Ja voiko se mennä rikki?
Peräaukko on ehkä erityisen haastava, koska se on niin ahdas, ja se jatkuu. Eli jos emättimeesi työnnät jtkn voit olla varma ettei se esine kovin pitkälle pääse, ja yleensä sormetkin mahtuu sinne joten esinettä saa yleensä aika helposti napattua ulos. Kun taas peräaukkoon työnnetyt esineet saattavat vahingossa työntyä liian pitkälle, ja silloin sormet eivät välttämättä ylety. Ensiapu olisi silloin että laittaisit peräaukkoosi liukuvoidetta (tai ruokaöljyä), istut kyykyssä ja yrität ponnistaa. Jos ei esine kuitenkaan tällä menetelmällä tule ulos niin suosittelen että hakeutuisit päivystykseen. (Varsinkin jos vuodat verta tai kivut ovat kovia)
Ymmärrän että on todella noloa hakeutua lääkäriin tällaisten juttujen takia, mutta et ole ensimmäinen. Ja jatkossa pidät huolta että otat sisääsi ainoastaan sellaisia esineitä jotka ovat turvallisia.
Kyllä tämä tästä!
Terveisin
Tessi