Boxerproblem
21.03.2020
Beställde ett par calvin klein boxers och har ett problem nu! Vad är fel med mina boxers om de rullar upp sig? Alltså buntarna av dem. Är storleken för liten? Stor? eller är modellen bara fel för mej? Eller ska det vara så? Tack ´´

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
24.03.2020
Hej.
Det är inte så lätt att svara på vad som är fel. Det kan hända att det helt enkelt beror på att modellen är sådan, men annars skulle jag nästan tippa på att det beror på att de är för stora, så att de inte sitter så tätt runt dina lår som de borde göra. Jag har svårt att föreställa mig att det skulle bero på att de är för små.
Du får helt enkelt ta en storlek mindre nästa gång och testa.
Kram
Tessi