Siemensyöksyn tulo suuseksissä
11.04.2022
Olen miettinyt poikien siemensyöksyn saamista. Ymmärrän, että yhdynnässä se edestakainen liike saa pojan laukeamaan. Itsetyydytyksessä on kai pitkälti sama juttu. Mutta mikä aiheuttaa siemensyöksyn suuseksissä? Haluaisin tietää, miksi siemensyöksy tulee, jos tyttö nuolee pippeliä. Kuinka tyttönä voisi valmistautua siemensyöksyn ottamiseen suuhun?
kristiina annila

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
02.05.2022
Heippa!
Siemensyöksy tulee useimmiten orgasmin eli ns laukeamisen yhteydessä.se
voi siis tulla ilmankin orgasmia. Tai voi saada pelkän orgasmin ilman
siemensyöksyä.  Orgasmin saa kun hyvänolon tune ja kiihottuminen yltää
maksimiinsa, sillä ei niinkään ole merkitystä millä tavalla se tulee.
Kuitenkin edimerkiksi juuri esinahan edestakainen liike voi sen tehdä.
Suuseksistä moni pitää ja kosketus tuntuu hyvältä, samaten imeminen voi
olla monelle se juttu mistä sen suurimman nautinnon saa, taikka
nuoleminen.
Siemensyöksyn suuhun ottamiseen voit harjoitella vaikka siten että kun
siemensyöksy on lähellä pyydä poikaystävääsi sanomaan siitä, niin ehdit
valmistautua. Siemenneste on lämmintä ja sitä voi tulla vähän tai
paljon. Voit aluksi ottaa sitä vaikka vain vähän, tai ihan vain huulien
päällekin, ja seuraavan kerran sitten enemmän jos pidit siitä.  Tärkeää
on että teet sen vain jos pidät siitä itsekin. Jos penis on syvällä
suussa ja siemennestettä tulee paljon kerralla, on tavallista että voit
saada oksennusrefleksin jos nielusi on herkkä.  Siemennestettä ei ole
pakko niellä, mutta halutessasi voit niinkin tehdä. Se on täysin
vaaratonta. Kuitenkin on muistetttava, että suuseksissä voi myös
sukupuolitaudit helposti tarttua, joten ennenkuin mietit siemennesteen
suuhun ottamista (silloinhan ei kondomi voi olla päällä), on oltava
varma ettei kummallakaan ole sukupuolitautia.
Terkuin Kristiina, seksuaalineuvoja