Sisko kiusaa
09.04.2022
Isosiskoni huomasi kerran erektioni. Sen jälkeen hän on tahallaan pukeutunut seksikkäästi ja minulla menee kalu kovaksi. Tahtoisin mennä aina johonkin runkkaamaan ja siskoni tietää tämän. Mutta hän seuraa minua ja jos menen vessaan niin hän kyselee kokoajan oven takaa niin en pysty keskittymään sielläkään runkkaamiseen. Mitä voin tehdä ja missä voisin runkata rauhassa Kimmo
thumbnail image1

Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
22.04.2022
Hei,
On normaalia, että sisarusten välillä on kiusaamista ja toisen kehossa tapahtuvat muutokset ihmetyttävät. Isosiskosi voi olla vaikeaa ymmärtää, että kehosi muuttuu ja seksuaalinen viettisi herää. Hän voi myös osaltaan haluta suojella sinua tai on vain utelias ja siksi kyselee oven takana, mitä teet.
Voit hyvin sanoa siskollesi, että haluat olla rauhassa vessassa, eikä sinun tarvitse kertoa, mitä teet siellä. Jos sinulla on oma huone, voit kertoa perheellesi, että kun ovesi on kiinni, haluat olla siellä rauhassa. Jokaisella on oikeus omaan rauhaan kotona.
Terveisin, Piia