Alusvaatteiden värin merkitys
08.03.2022
Koin yllätyksen huomatessani, miten alusvaatteiden värillä voi olla iso vaikutus kiihottumiseen ja seksiin syttymiseen. Onkohan sille mitä järkeenkäypää selitystä, vai oliko se vaan minun pään sisäinen juttu? Kyseessä oli (ja on yhä) minun kolmas seksikumppani, jolla oli mustat pikkuhousut ja rintaliivit. Kun ne paljastuivat muiden vaatteiden alta, minut valtasi suunnaton halu hyväillä alusvaatteiden päältä, ja riisua ne nopeasti pois. En tiennyt itsekään, että mustat alusvaatteet kiihottaisi minua noin. Seksi oli parasta, mitä oli koskaan ollut siihen mennessä.
francesca profil

Seksuaalineuvojaharjoittelija Francesca Vastaa
11.03.2022
Hei, ja kiitos kysymyksestäsi!
Ihmisillä on monenlaisia mieltymyksiä eikä aina voi päättää mistä kiihottuu ja mistä ei. Se on kuitenkin varmaa, että kukaan muu ei voi määrittää mikä on juuri sinun tapasi kiihottua. On myös luonnollista, että kiihottumisen kohde saattaa muuttua matkan varrella.
On hienoa, että osaat tunnistaa mistä kiihotut. Tämä kertoo siitä, että seksuaalinen itsetuntemuksesi on hyvällä mallilla ja antaa mahdollisuuden seksuaalisuuden nautinnon vastaanottamisen sekä keholle että mielelle. Alusvaatteista kiihottuminen on hyvinkin yleistä ja sallittua ja nimenomaan mustat tai punaiset alusvaatteet voivat herättää erityistä kiihottumista, eli ei syytä huoleen. On myös mukava kuulla, että kiihottumisesi on mahdollistanut sinulle erityisen nautinnollisen seksikokemuksen.
Mukavaa jatkoa sinulle!
Yt, Francesca