Oon hukas
28.12.2019
Mua ärsyttää kun mun poikaystävä ja sen kaveri(jesper) ajelee tän jesperin traktoril pitkin kyliä ja niiden seuras toisel traktoril mun hyvä kaveri ja sen poikaystävä, oikeest oon niin kade sil mun kaveril ku se on niiden kaa mut mä en koska tää jesper ei kauheemmin pidä musta ja kysyin äidilt et mitä tekisin mut hän oli et hommaa kortti ja mee sinne ja olin et joo mut haluisin keksiä jonkun muun vaihtoehdon koska kulutan mun illat aivan liian intensiivisest siihen et mietin tätä ja se sattuu niin paljon et halkean. Dimand

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
30.01.2020
Hei,
Pahoittelut siitä että olet joutunut odottamaan vastausta näin kauan. Näin ei saisi mennä. Anteeksi.
Ymmärrän että asia askarruttaa sinua, eikä minulla ole siihen mitään muuta neuvoa kuin se että puhuisit asiasta poikakaverisi kanssa, tai että ehdottaisit että voisit tulla mukaan. Vaikka Jesper ei tällä hetkellä pidä sinusta, niin sekin asia voisi muuttua jos hän oppisi tuntemaan sinua. Ehkä Jesper on vähän mustasukkainen koska te seurustelette, ja sen takia yrittää "viedä" poikakaveriasi? (en siis tarkoita romanttisella tavalla, vaan ihan kaverina).
Kysy voisitko tulla mukaan. Jos vastaus on kyllä niin yrität parhaasi että sinusta ja Jesperista tulisi ystäviä, ja jos vastaus on ei niin tiedät ettei poikakaverisi taida vielä olla ihan riittävän kypsä seurustelemaan.
Haleja
Tessi