anaaliyhdyntä
07.05.2020
Moikka! Olemme poikaystäväni kanssa halukkaita kokeilemaan anaaliyhdyntää. Onko sitä mahdollista harrastaa ilman sotkua ja mitä asioita kannattais ottaa huomioon? Onko joitain keinoja joiden avulla voisi saada vähemmän sotkua aikaan?
kristiina annila

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
11.05.2020
Heippa,
Hygieniasta huolehtiminen on ensiarvoisen tärkeää, ettei peräaukosta kulkeudu bakteereja virtsateihin. Kondomi on hyvä suoja miehelle, ja naisen osalta se, ettei penistä viedä emättimeen ennen peseytymistä. Liukastetta on syytä käyttää.  Kärsivällisyys on valttia. Peräaukkoon mentäessä on edessä ulompi ja sisempi sulkijalihas, ja peniksen sisäänvienti liian nopeasti voi olla kivuliasta. Asentoa kannattaa rauhassa kokeilla, että tietää mikä on itselle mieluisin. Anaaliyhdynnässä ei tule sen kummemmin sotkua kuin muutoinkaan. Tietenkin, jos suoli on tyhjä niin se on varmempaa ja myös miellyttävämpää. Normaalisti toimiva suoli yleensä on riittävän tyhjä.
Terkuin Kristiina, seksuaalineuvoja