halu päästä pornoalalle
20.12.2021
Haluaisin päästä tekemään pornoa. Seksi kiinnostaa kovasti, ja olisi tosi mahtavaa kun voisi peuhata isotissisten naisten kanssa mielin määrin ja tehdä mitä tahansa. Mitä pitäisi tehdä, että alalla pääsisi alkuun?
thumbnail image1

Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
21.12.2021
Hei,
Kiva kuulla, että sinulla on urahaaveita. Haluan kuitenkin muistuttaa, että pornon tekeminen on vaativaa työtä, eikä oman fantasian toteuttamista. Kyse ei ole isotissisten naisten kanssa peuhaamisesta, vaan oikeaa ja erittäin vaativaa työtä. Pornoalalle erityistä on se, että näyttelijältä voidaan vaatia tiettyjä fyysisiä ominaisuuksia, mikä ei ole niinkään yleistä muilla aloilla.
Jos pornoala kuitenkin kiinnostaa työnä, suosittelen etsimään pornoteollisuuden tuottajia ja laittamaan heille työhakemuksia. Jos taas pornon tekeminen kiinnostaa enemmän fantasian toteuttamisen kannalta, kannattaa panostaa etsimään kumppani, joka haluaa toteuttaa fantasiasi tai joka jopa jakaa fantasian pornon tekemisestä kanssasi. Kotivideoitahan voi kuka vaan tehdä, JOS molemmat/kaikki osapuolet ovat halukkaita siihen.
Mukavaa joulunodotusta!
Terveisin, Piia