kauheaa pornoa
29.04.2020
Koin suoranaisen järkytyksen, kun katsoin vähän pornoa. En ole sitä paljon katsonut, ja tämä jäi varmasti viimeiseksi kerraksi. Ei siinä ensin mitään ihmeellistä ollut. Mies riisui naisen ja molemmat hyväilivät toisiaan. Nainen istui miehen naamalle, ja mies nuoli pitkän aikaa. Sitten nainen nosti pyllynsä koholle, ja teki ainakin minulle täysin yllättäen vetelät kakat miesparan naamalle. Oli lähellä etten oksentanut. Suljin videon kiireesti, ja haukoin henkeäni. Tällaistako voi tulla vastaan pornossa? Kamalaa. Entä jos joku lapsi näkisi tuon? Minäkin olin oikeasti järkyttynyt.
kristiina annila

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
04.05.2020
Hei,
Näinhän se juuri nykyään hyvin pitkälle on. Porno antaa kuvan, joka ei aina vastaa todellisuutta. Pornofilmeissä mennään usein äärimmäisyyksiin, kuten se mitä juuri kerrot nähneesi. Pornoteollisuus vastaa toisaalta ihmisten toiveisiin, ja tänä päivänä mitä kummallisemmalta tuntuvat asiatkin ovat täysin normalisoituja. Tämä on hyvä toki siltä kantilta, ettei kenenkään tarvitse tuntea itseään vialliseksi jos pitää asioista, joita joku toinen ei voi sietää lainkaan. Pornoelokuvissa on nykyään myös saatavilla aina vain rajumpaa materiaalia, ja huolesi siitä, että joku lapsi näkee, on enemmän kuin aiheellinen. Nettipornoa on todella helposti saatavilla, ja periaatteessa vaikka millä hakusanalla vähän sinnepäinkään, voi joutua sivuille. Meillä kaikilla on hyvin erilaiset käsitykset seksistä ja seksuaalisuudesta, ja jokaiselle täytyy löytyä jotain. Kuitenkin, jos haluat lempeämpää katsottavaa, etsi eroottisia elokuvia, joita myös löytyy paljon. Toivon että saat ikävän kokemuksesi mielestäsi, ja voit nauttia omasta seksuaalisuudestasi juuri sellaisena, kuin sen itse kauniimpana koet.
Terkuin, Kristiina, seksuaalineuvoja