Pettänyt luotamuksen!
09.02.2020
Minulla ja yhdellä tytöllä oli säätöä ja lähetettiin iltasin kuvia alusvaatteissa. Kerran otin näyttökuvan ihan vain siksi että hän näytti hyvältä enkä ikinä näyttänyt sitä kellekkään. Hän kysyi minulta jos olin ikinä ottanut mistään näyttökuvan ja en pysty valehdella hänelle niin sanoin kyllä. Hän ite sanoi ettei ikinä ollut ottanut mistään näyttökuvan ja petin hänen luottamuksen. Hän ei ole puhunut minulle nytten viikkoon ja on estänyt minut kun yritin selittää että olen todella pahoillani. Rakastan häntä ja en haluu menettää häntä. En tiedää yhtään mitä tehdä asialle. En pysty myöskään vain unohtaa häntä joten ajattelin mennä hänen luokseen kun en kerran saa yhteyttä häneen. Onko tämä hyvä ajatus?

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
10.02.2020
Hei.
Mielestäni teit oikein kun uskalsit tunnustaa hänelle että otit näyttökuvan, valehteleminen asiasta olisi ollut paljon vakavampaa. Vpoin myös ymmärtää että hän tuntee itsensä petetyksi, mutta kunhan saisit tilaisuuden selittää asian hänelle rauhassa niin luulen että hän voisi ymmärtää.
Suosittelen että pyytäisit tapaamista, jolloin sinä voisit selittää asian aivan samalla tavalla kun selitit nyt tässä - että sinä olet kiinnostunut hänestä, ja halusit katsella kuvaa. Että tarkoituksena ei missään vaiheessa ollut näyttää kuvaa muille - etkä myöskään ole sitä tehnyt. Ja että tarkoituksena ei missään tapauksessa ollut satuttaa häntä eikä pettää hänen luottamuksensa - koska olet rakastunut häneen.
Kerro asiasi täysin rehellisesti. Tämän jälkeen tiedät anaikin että olet tehnyt kaiken mahdollisen asian eteen.
Haleja
Tessi