Äkkiä vastaus
05.07.2015
Terve minä juttelin tänään tyttöystävälleni ja hän lähetti nämä viestit:[5.7. 0.28] Karoliina : Muistaks ku mul oli niit sydän kipui tai niit henge ahdistuksii tai niit
[5.7. 0.29] Karoliina : Mul tuli semmone pari päivää sitte mut paljon pahempana
[5.7. 0.30] Karoliina : Mun mutsi sano et mä en oo kunnossa
[5.7. 0.30] Karoliina : Ja mun sydämes on ehkä joku.
Eli jos joku voisi pikaisesti kertoa vaihtoehtoja mihin nämä oireet saattavat liittyä. Tyttö on liikunnallinen laiha eikä syö melkein ollenkaan mutta saa itsensä täyteen aina. Paniikissa

Nuorisotiedottajat Liselott ja Sanna Vastaa
08.07.2015
Hei!
Valitettavasti kaikki meidän terveydenhoitajat ovat nyt lomalla - mutta he varmasti kuitenkin sanoisivat että he eivät osaa sanoa mitä voisi olla vikana noin vaan tekstisin perusteella ja että tytön pitäisi mennä lääkärille. Luulemme että tulisit vain huolestuneempi jos alkoimme spekuloida ja kirjoittaa kaikenlaisista sydänvaivoista - sama jos googlasit. Jos samanlainen kohtaus tulee uudelleen tyttösi täytyy äkkiästi mennä päivistykseen (Vaasan Keskussairaala on lähin), mutta varmista jo nyt että tyttöystäväsi on varannut aikaa lääkärille ja pyytää hänet kertomaan sen jälkeen mitä lääkärit sanovat.
Pidämme peukaloita ettei ole mitään vakavampaa <3
Terv. nuorisotiedottajat Liselott ja Sanna