Apuuu
11.05.2017
mie en pysty syömää koska häpeän. Minul ei oo semmoi olo et oisin jotteeski erityislihava mutta ei ole mikkää järjettömä laihakaa olo. Mie En oo syöny pitkii aikoihi koulus koska aattelen et ihmiset pitää mua jotenki parempana ihmisenä. Syön enintää 3kertaa päiväsä koska o semmoi olo et nii vähä voin syyä enneku joku huomaa että kaikki ei oo hyvi. Lähimpie kavereitte seurasa ei hävetä syyä eikä miul oo mittää tavoitetta varmiiskaa laihuttaa. Oon yrittäny oksentaa parisen kertaa, mutten jostkii syystä onnistu. Kokeilen ain ku ois vähki huono olo. Mut oon kyl huomannu jo moonnii vuosii sitte etten oksenna sitte millää. Mitä pitäis tehä onko tää normaalii en syö, häpeen itteeni, yritän oksentaa, en kehtaa syyä melkii kenenkää näkien enkä ota lisää ettei kukaa aattele et oisin lihava. Mitä pitää tehä ei ees oo nälä tunne vaikken söis koko päivän mittää mut pakko on suurimpana osast päivist syyvä ettei kukkaa huomaa. Koulus osaan senttää keksii selityksii. Skops
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
13.05.2017
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Suosittelen sinua pikimmiten käymään kouluterveydenhoitajan vastaanotolla, jotta pääset mahdollisimman pian avun piiriin. Avulla tarkoitan lähinnä koulupsykologia. Kouluterveydenhoitaja osaa kyllä tilanteestasi kuultuaan ohjata sinut sen avun luo, joka asuinpaikkakunnallasi on tarjottavana. Hienoa on, että mietit asiaa ja sait siitä tänne kirjoitettua. Kasvavana nuorena tarvitset kuitenkin enemmän kuin kolme ateriaa päivässä. Suositus pikaisesta yhteydenotosta koulutetveydenhoitajaan johtuu lähestyvästä kesälomasta, mitä pikimmin otat yhteyttä sitä nopeammin saat apua. Ellei kouluterveydenhoitajaa ole tavoitettavissa, käänny lääkärin puoleen, joka tarvittaessa ohjaa sinut eteen päin.
Miia, terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja- Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.