ei nautintoa
13.06.2018
Hei. Mikähän on syynä, etten saa runkkaamisesta nautintoa, vaikka kaverini kehuvat sen tuntuvan hyvältä. Olen kokeillut myös liukuvoiteen käyttöä. Ei siitä ollut mitään apua. Pippeli oli kyllä liukkaampi, mutta tunne muuten samanlainen. Kuulemani mukaan siemensyöksyn tulo pitäisi olla mukavan tuntuista. Kai minussa jotain vikaa on, kun en koe sitä samoin kuin muut.
Hannele klippt2

Nuorisotiedottaja Hannele Vastaa
15.06.2018
Hei!
Jokaisen seksuaalinen kehitys etenee omaa tahtiaan. Hyvä, että olet uskaltanut tutustua itseesi, se on paras tapa ottaa selvää turvallisesti siitä mistä itse nauttii. Sitten kun itse on selvillä omista haluista ja asioista mistä kiihottuu niin on varmempi varsinkin jos seurustelee toisen ihmisen kanssa. Kukaan ei ole ajatusten lukija, joten ei voi olettaa että kumppani automaattisesti tietäisi mistä juuri sinä pidät. Seksuaalisuus muuttuu koko elämän ajan, samalla kun sinä muutut. Suurimmat muutokset käydään läpi murrosiässä, kun lapsesta tulee aikuinen, niin  fyysiset muutokset kuin henkisetkin. Muutokset ovat suuria ja aina ei pää pysy mukana.
Harrastaessaan seksiä niin soolona kuin kumppanin kanssa tärkeää on, että rentona ja tila sekä aika on oikea. On tärkeää, että sinä itse olet virittäyttyt siihen tilanteeseen että nyt nautit ja sinulla on oikeus nauttia. Olet tekemässä itsellesi jotain todella mukavaa ja tulet rentoutumaan ja saat itsellesi ihanan olon. Toivon, että pystyt vielä nauttimaan itsestäsi ja/tai kumppanin kanssa.
Terkkuja ja mukavaa syksyn jatkoa! :)
Ystävällisin terveisin; Hannele