ensimmäinen kerta
08.09.2014
Ensimmäinen yhdyntä on edessä ihanan poikaystävän kanssa. Meillä ei ole kummallakaa ollut toista, kummallakin eka kerta. Miten kannattaa valmistautua? Me ollaan keskusteltu asioista ja harrastettu käsiseksiä. Kannattaako harrastaa suuseksiä ennen yhdyntää? Sattuuko eka kerta paljon? Mun pillu on pieni ja tiukka, yksi sormi riittää hyvin mut kostun helposti. Poikaystävällä on pitkä ja erittäin paksu penis. Voiko se olla liian iso mulle? Tykkään siitä, vaikka se pelottaakin. On niin kiihottavaa, kun saan poikaystävän helposti kovaksi jonka jälkeen hän saa kovia orgasmeja ja spermaa tulee aika paljon käsiseksissäkin. Käsiseksin aikana ihmettelen poikaystävän peniksen tummuutta eli se on paljon tummempi kuin muu keho. Voiko tehdä jotain ettei poikaystävä tulisi ekassa yhdynnässä ainakaan niin nopeasti kuin käsiseksissä? Kuuluuko peniksen sykkiä ennen sperman tulemista? oona

Nuorisotiedottaja Jenny Vastaa
11.09.2014
Hei!
Kiitos kysymyksistäsi! Aluksi, hienoa kuulla, että olette jutelleet ensimmäisestä kerrasta avoimesta etukäteen ja että olette edenneet hitaasti vaiheesta toiseen. Jos nyt tuntuu siltä, että olette sekä henkisesti että fyysisesti valmiita seksiin, sitä kannattaa kokeilla varovasti ilman paineita. Eka kerta on varmasti jännittävä, mutta kun siitä pystyy puhumaan kumppaninsa kanssa, olo on turvallisempi ja on helpompi edetä. Voi olla, ettei kaikki mene ihan niin kuin oli ajatellut, mutta kun luottaa toisiinsa, pienet mokat, jotka kuuluvat asiaan, eivät haittaa -seuraavalla kerralla tietää taas vähän enemmän. Tärkeintä ensimmäisessä kerrassa kuten jatkossakin on se, että esileikki on riittävää, jotta molemmat kiihottuvat tarpeeksi. Kun emätin on kostea, liukuu penis paremmin sisälle. On myös tärkeää muistaa kondomi tai muu ehkäisymenetelmä, jottei voi tulla raskaaksi. Mikäli haluaa, voi käyttää liukuvoidetta apuna. Eka kerta voi sattua vähän ja vertakin saattaa tulla jonkin verran. Kipu ei ole niin suuri, jos emätin on tarpeeksi kostea. Jotta poikaystäväsi ei tule niin nopeasti, voitte hidastaa vauhtia välillä. Seksin aikanakin voi sanoa, että tuo tuntuu hyvältä tai muuta vastaava, jotta oppii tietämään mistä toinen tykkää. Siitäkin kannattaa jutella etukäteen.
Muilla on ollut samankaltaisia kysymyksiä, joten jos sinua jäi vielä askarruttamaan jokin asia, lue mielellään täältä Decibelin sivuilta lisää teitoa ja kysmyskiä/vastauksia samasta aiheesta!
Tääsä pari linkkiä:
Eka kera
Peniksen ulkonäkö
Terveisin nuorisotiedottaja Jenny