Kaikki karvat pois?
07.04.2015
Näyttääkö kulli isommalta jos poika on ajanut kaikki karvat pois? Onko se silloin kiihottava? Voiko siemensyöksyn tulemista hidastaa jotenkin kivasti ettei nautinto loppuisi niin nopeasti itsetyydytyksessä ja yhdynnässä? Miten suihinottoa kannattaa kokeilla? Ville

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
08.04.2015
Heippa,
Olet aivan oieassa. Usein penis näyttää isommalta jos karvat poistetaan, koska se näkyy kokonaisuudessaan. Tosin en pysty vastamaan siihen onko se silloin enemmän kiihottava, koska tämä riippuu kokonaan katsojasta. Jotkut tykkäävät kun kaikki karvat on poistettu ja joku toinen saattaa jopa pelästyä. Jos tämä asia kuitenkin kiinnostaisi niin voisit vaikka aloittaa leikkaamalla lyhyemmiksi karvat ja katsoa miten kumppanisi reagoi.
Siemensyöksyn tulemista voi yrittää hidastaa esim. ajattelemalla jotakin epäkiihottavaa tai vetäytymällä pois/keskeyttämällä kun tunnet että olet lähellä. Kun olet taas rauhoittunut voit taas jatkaa. Tätä voi oikein hyvin kokeilla ja harjoitella itsetyydytyksessä jos sinusta tuntuu että laukeat liian helposti/nopeasti. Muista kuitenkin että pornoelokuvat antavat todella vääristyneen kuvan yhdynnän kestosta. Pornoleffoissa antavat käsityksen että yhdyntä jatkuu todella kauan, jopa tunteja, mutta tämä ei yleensä pidä paikkansa eikä siihen kannata välttämättä edes pyrkiä.
Mietit miten suihinottoa kannattaa kokeilla - ja tähän vastaan että ei muuta kuin kokeilemaan vaan rohkeasti. Ensin sinun kannattaa tietenkin käydä peseytymässä - jotta kokemus olisi kumppanillesi miellyttävämpi. Jos kyseessä on sinun/kumppanisi eka kerta niin teidän kannattaa kuitenkin edetä rauhallisesti ja kuunnella toisianne. Eka kerta kun antaa suuseksiä sattaa olla sekä jännittävä että pelottava, ja harvoin se näyttää/tapahtuu niin kuin pornoelokuvissa. Aloittakaa vaikka suutelemalla ja nuolemalla, ja jos kummastakin tuntuu hyvältä niin voitte edetä - muuten kannattaa pitää tauko ja kokeilla ensi kerralla uudestaan. En tiedä onko mikään oikea/väärä tapa aloittaa, mutta kunhan kuuntelette toisianne niin kaikki menee kyllä hyvin. Harjoitus tekee mestarin.
Terveisin
Tessi