Muutokset
23.09.2014
Mistä nämä muutokset johtuu: Aiemmin siemensyöksyt oli erilaisia kuin nykyään. Siemensyöksy tulee nyt paljon kovemmin ja orgasmikin on paljon parempi. Toinen minkä olen huomannut on, että peniksen terska kasvaa erektiossa leveämmäksi kuin peniksen varsi. Onko se outoa, kun penis on muutenkin paksu? Kolmas muutos nyt runkkaamisen aikana on, että peniksen varsi kipeytyy jos runkkaan kauemmin. Mihin siemensyöksyjen kannattaa antaa tulla runkkaamisessa? Onko kaikin puolin hyvä, jos poika tykkää runkata? Tepi

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
25.09.2014
Heippa.
En osaa sen tarkemmin kertoa minkä takia orgasmi tuntuu nykyään paremmalta ja siemensyöksy on voimakkaampi - kenties se johtuu siitä että sinä olet oppinut hyväilemään itseäsi juuri oikealla tavalla. Ole tästä iloinen. Muutenkin sinun tulisi vaan luottaa siihen että masturbointi on hyvä asia - sillä mitä paremmin sinä tunnet itseäsi sen helpompi sinun on nauttia myös toisen ihmisen kanssa ja opettaa tätä hyväilemään sinua juuri haluamallasi tavalla.
Se kuulostaa aivan normaalilta että terska kasvaa erektiossa leveämmäksi kuin peniksen varsi. Erektion aikana erityisesti terska paisuu joten se ei ole millään tavalla outoa. Kaikki peniksethan näyttävät vähän erilaisilta eikä kahta samanlaista ole olemassa.
Se että peniksesi varsi kipeytyy saattaa johtua sinun tekniikasta, kenties painat liian kovaa?. En usko että teet mitään väärin. En toki tiedä millaisesta ajasta puhut kun kirjoitat että runkkaat "kauemmin". Melko varmasti kaikkien penikset kipeytyvät hieman jos tuntikaupalla masturboivat. Sinun on kuitenkin hyvä muistaa että yhdyntä tuntuu hieman erilaiselta verrattuna masturbointiin, eikä peniksen varsi välttämättä kipeydy yhdynnässä samalla tavalla. Jos kipu on todella kova, tai ei mene ohi sinun kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin.
Siemensyöksyn voit antaa tulla vaan mihin tahansa, mutta jos olet kotona esim vessassa on varmaan kaikille mukavampaa jos siivoat itse jälkesi. Pidä paperipyyhe lähellä niin siivoaminen menee nopeasti :)
Terveisin
Tessi