Nopeus
16.07.2015
Poikakaveri on liian nopea hyväilyssä ja yhdynnässä. Laukeaminen tapahtuu niin nopeasti etten ehdi mukaan. Hyväily on perus peniksen ja pimpin koskettelua molemmilla ja suuseksiä. Onko suuseksissä tuhmaa, kun annan poikakaverin tulla suuhun? Mihin muualle voi antaa tulla? Yhdyntä sattuu minua hiukan. Yhdyntää on kokeiltu eri asennoissa eikä vaikuta kipuun tai poikakaverin nopeuteen. tyty

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
21.07.2015
Heippa.
Otetaanpa yksi kysymys kerralla. Kirjoitat että poikakaverisi laukeaa liian nopeasti sekä yhdynnässä että hyväilyssä. En tietenkään voi olla varma onko kyse ennenaikaisesta siemensyöksystä vai pelkästään siitä että sinä et ole vielä "valmis". Jos kyse on ennenaikaisesta siemensyöksystä niin siihen pysyy parhaiten vaikuttamaan poikakaverisi itse.
Tähän ei välttämättä ole kovin helppoa vaikuttaa, koska osaksi siihen vaikuttaa todennäköisesti ikä, kuinka kiihtynyt on ja kuinka herkkä. Voitte tietenkin yrittää keskeyttää hyväilyä/yhdyntää hetkeksi jotta poikakaverisi saa rauhoittua välillä. Mutta jos kyse on enemmän siitä että esileikki on liian vähäistä tai nopeaa niin sinun kannattaa yksinkertaisesti puhua siitä poikakaverisi kanssa.
Ymmärrän kyllä hyvin että tämä voi olla hankalaa mutta molemmat kuitenkin hyödytte siitä jos seksielämänne sujuu. Ja kunhan esileikki on tarpeeksi pitkä niin ei ole niin suurta väliä vaikka itse yhdyntä ei ole niin pitkä.
Joidenkin mielestä on tuhmaa antaa poikakaverin tulla suuhun, mutta kunhan olet itse ok sen kanssa en näe siinä mitään väärää. Ei kuitenkaan missään nimessä ole pakko ellei halua!
Kirjoitat myös että yhdyntä sattuu. Tämä voi ainakin osittain johtua siitä että poikakaverisi on liian nopea, ja et ole vielä tarpeeksi kostea. Mutta jos pitkästä esileikistä huolimatta yhdyntä sattuu niin sinun kannattaisi ehkä käydä gynekologilla tarkastuksessa. Tärkeintä olisi varmaan joka tapauksessa se että puhuisitte asiasta poikakaverisi kanssa. Sinun ei tarvitse ottaa puheeksi tyyliin "tätä teet väärin" vaan ehkä voisit ehdottaa että"tänään haluaisin todella pitkän esileikin ennen kuin.." jne. Nämä ongelmat ovat kuitenkin kaikki sellaisia jotka voi ratkaista, kunhan uskaltaa puhua! Mukavaa loppukesää teille.
Terveisin Tessi.