ONGELMII
02.12.2015
Onko homoa jos imee omaa munaa?
Yritin myös panna omaa anaalia, mutta munani on liian lyhyt siihen?
Onko olemassa pillereitä jolla saa pidennettyä munaani?
Ja voinko tulla raskaaksi kun mälliäni vahingossa meni runkatessani anaaliini? KOSSUPOSSU00

Nuorisotiedottaja Jenny Vastaa
07.12.2015
Hei!
Se, kummasta sukupuolesta on kiinnostunut on varmaankin enemmän henkinen kuin fyysinen juttu, eli en lähtisi sitä asiaa kertomasi perusteella määrittelemään. Ei siis välttämättä ole homo jos imee itseänsä. Penistä ei voi pidentää millään vippaskonstilla, paras on vain elää terveellisesti ja nukkua riittävästi, jotta keho saa kasvaa rauhassa niin kuin sen on tarkoitettu. Peniksen koko askarruttaa monia poikia, et ole ainoa siinä. Voit lukea peniksen koosta tieto-sivuiltamme täältä.
Tyttö voi tulla raskaaksi jos yksi pojan siittiö (jo yksikin riittää) tavoittaa tytön munasolun ja hedelmöittää sen. Tästä aiheesta voit myös lukea lisää tieto-sivuiltamme. Se on hyvä tietää!
Terveisin, nuorisotiedottaja Jenny