outo yö
19.06.2018
Hei. Heräsin yhtenä yönä vanhempieni huoneesta kuuluneisiin ääniin. Nousin sängystä ja menin varovasti avaamaan heidän ovea. He olivat sängyssä alasti. Hämmästyin kun äiti imi isän pippeliä. Juuri samassa hän lopetti, ja pippelistä roiskahti jotakin vaaleaa nestettä äitin kasvoille, tisseille ja mahalle. En saanut unta pitkään aikaan sen jälkeen. En ole kysynyt heiltä miksi he tekivät sellaista. Olen aika ihmeissäni.

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
26.06.2018
Hei
Seksi on kahden aikuisen välinen intiimi asia. Se mitä näit on normaalia kahden ihmisen rakastelemiseen kuuluvaa juttua. Sinun ei tietenkään kuuluisi nähdä sellaista mutta koska nyt kuitenkin näit, niin sinun ei kannata asiaa enempää murehtia. Vaalea neste on siemennestettä, jota miehen pippelistä tulee hyvänolon huipentumana. Se ei ole vaarallista.
On selvää ettet saanut unta näkemäsi jälkeen. Olet lapsi vielä ja nämä jutut eivät vielä pitkään aikaan kuulu elämääsi. Jos rohkaiset mielesi niin voit puhua asiasta äitisi kanssa. Ehkä se helpottaa oloasi.
Mukavaa kesää!
Kristiina