läskit saunaa
20.05.2017
Jos sanon 30 min puusauna uudet kivet 60,80 c
nii paljonko sitä rasvaa palaa ku ette kertonut sitä viimekerralla jos Tossavainen ei ole tarpeeks infoon nii keksitään ne ite ja kertokaa :) saunahullu
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
30.05.2017
Hei
Kiitos viestistäsi ja kysymyksestäsi.
Jos ymmärsin kysymyksesi oikein, niin mietit kuinka paljon saunominen polttaa rasvaa kehosta.
Etsiessäni tietoa kysymykseesi, niin vastaan tuli monenlaisia keskusteluja, mielipiteitä ja näkemyksiä asiaan liittyen.
Joidenkin mielestä saunaan mennään puhdistautumaan ja hikoilemaan, ei polttamaan kaloreita tai rasvaa. Saunoessa hikoilu ja kuumuus nopeuttaa sekä lisää aineenvaihduntaa, tämä joidenkin keskusteluiden näkökulmasta laihduttaa hetkellisesti. Rasvan palamisesta ei mainita missään keskustelussa erikseen. Rasvan polttamiseen kehosta liikunta lienee se paras keino.
Terveisin, Mika - Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.