Alapää
27.11.2017
Hei!
Onko normaalia että kun ei saa siemensyöksyä pitkään aikaan niin kiveksiä vähän aristaa ja panettaa koko ajan ja tulee himo jostain syystä spermaan ja tekisi mieli syödä sitä. Voiko niin tehdä? Onko normaalia että Säästän sheivatut muna karvat ja myöhemmin päästän spermani munakarvojen päälle ja laitan ne suuhun tai työnnän peppureikään. Onko karvoista tai spermasta jotain haittaa pepussa tai suussa? Boy17

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
15.12.2017
Heippa!
Anteeksi että jouduit odottamaan vastausta näin kauan.
Jos on pitkä aika viimeisestä siemensyöksystä niin voi kyllä olla olla kuvaamiasi tuntemuksia, eli pakotusta. Mitä taas tulee himoon syödä siemennestettä, se on henkilökohtaista tuleeko sellaista mielitekoa. Jos haluat siemennestettä syödä, voit sen tehdä. Perus periaattehan on, että niin kauan kun et vahingoita itseäsi etkä ketään muuta, tai joudu pakotetuksi, tai pakota ketään muuta, voit tehdä mitä haluat jos se sinulle mielihyvää tuottaa. Kavat tokikin voivat aiheuttaa kutinaa peräsuolessa, mutta poistunevat seuraavalla ulostuskerralla.
Terkuin Kristiina
seksuaalineuvoja, uroterapeutti, kätilö