Itsetyydytys
08.04.2018
Minulla on sellainen ongelma kun harrastan itsetyydytystä niin spermaa valuu koko ajan peniksestä. Paperilla saa pyyhkiä useita kertoja kun peniksen päähän tulee iso pisara spermaa, Onko tälläinen normaalia . sitten kun laukeaa niin tulee enemmän ja lentää jopa pari metriä pisarat. Jos jatkan niin perään tulee toinen orgasmi nopeasti. Aika hankala kun tulee jälkiä sperman lennosta voiko tuohon vaikuttaa että ei tulisi niin paineella spermaa.

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
17.04.2018
Hei!
Tuo on aivan tavallinen ongelma, eikä oikeastaan ongelma ollenkaan.
Kuuluu asiaan siis. Toisilla näitä tippoja tulee enemmän, toisilla vähemmän, ja eri kerroilla eri tavallakin. Sehän on aika ihanaa että voit saada kaksikin orgasmia peräkkäin, se ei kaikilla onnistu. Siihen, miten paineella sperma tulee ulos, on hyvin vaikea vaikuttaa, mutta jollet halua että sitä lentää niin pidä vaikkapa pientä pyyhettä ympärillä tai ihan lähettyvillä kun se hetki lähestyy. Pyyhkeen laitat sitten pesukoneeseen. Vessa/talouspaperi ajaa saman asian, ja on helppo sitten hävittääkin.
Terkuin, Kristiina