penis suussa
31.03.2018
Hei. Anteeksi nolo kysymykseni, mutta voisitteko yrittää kuvailla miltä penis tuntuu tytön suussa? Onko se heti limainen? Ja millaista on imeä sitä? Pojistahan se on ihanaa. Miltä tuntuu, kun siemensyöksy tulee suuhun?

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
17.04.2018
Heippa,
ja aivan ensiksi pahoitteluni että jouduit kauan odottamaa vastausta kysymykseesi. Kysymys ei ole ollenkaan nolo. Siihen miltä penis tuntuu suussa, on vähän vaikea vastata, mutta sehän on jäykistyneenä ainakin suonikas ja kova. Kokemukseen vaikuttaa se, miten syvälle suuhun penis tulee. Tämä pitää jokaisen itse kokeilla, mikä tuntuu hyvältä. Haluaako ottaa suuhun vain peniksen kärjen, vai osan vain koko peniksen.Kaikki eivät välttämättä edes pidä suuseksistä, ja jokaisella on oikeus omaan tahtoonsa. Penis ei ole limainen millään tavalla. Iho on suht ohutta ja sileää. Limaisuus tulee syljestä ja mahdollisista siemennesteen pisaroista. Siemenneste tulee useimmiten pienellä paineella ja se on ruumiinlämpöistä. Määrä voi vaihdella suurestikin, samoin koostumus. Se voi olla ihan ohutta kirkasta, tai paksumpaa valkoista.
Tämä on asia joka selviää itse kokeilemalla, sitten kun on sen aika. On hyvä juttu kysyellä asioista luotettavista paikoista, kun täältä meidän Decibelistä. Internet ja telkkari antaa usein täysin vääristyneen kuvan asioista.
Terveisin, Kristiina