Penislukko
30.06.2018
Hei,
Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa pari vuotta. Rakastan häntä erittäin paljon ja mielestäni meillä on hyvä parisuhde. Tyttöystäväni on luonteeltaan hyvin määräilevä, etenkin seksissä ja hän päättää milloin saan saada orgasmin. Minulle tämä sopii hyvin sillä tykkään alistusleikeistä ja olla sidottuna sängyssä.
Kotiuduin armeijasta keväällä ja tyttöystäväni sai selville, että olen runkannut armeijassa ollessani. Hän pahoitti tästä suuresti mielensä ja sovimme että en enää tee sitä. Muutamaa päivää myöhemmin hän katsoi netistä penislukkoja ja esitteli niitä samalla minulle. Päätimme yhdessä tilata sellaisen ja olen tuosta lähtien käyttänyt sitä aina yksin ollessani ja avain on ollut tyttöystävälläni. Hän on aamuisin varmistanut, että lukko on paikallaan. Pisin aika yhtäjaksoiselle käytölle on ollut alle vuorokausi.
Tyttöystäväni on nyt saanut opiskelupaikan yliopistosta toiselta paikkakunnalta, eli syksystä alkaen näemme toisiamme lähinnä viikonloppuisin ainakin niin kauan kuin omat opintoni kestävät. Kysyin tästä penislukosta, tyttöystäväni sanoi ettei sen käyttöön tule muutoksia. Eli syksystä alkaen se avataan perjantaisin ja lukitaan takaisin sunnuntaisin ellei käytöstä aiheudu ongelmia esim. hankaumia. Olen siis lukittuna koko viikon. Hieman huolettaa tämä pitkä aika sillä jo saman päivän aikana olen hyvin kiihottunut ja ajattelen lähes koko ajan tyttöystävääni. Tyttöystäväni kertoi, että syksyn mittaan lukitusaika saattaa pidentyä entisestään kun on esimerkiksi tenttejä jolloin hän lukee niihin viikonloput. Ajatustasolla tämä on erittäin kiihottavaa mutta entä kuinka toimii käytännössä? Tähän saakka olen ollut ilman orgasmia vain yksittäisiä päiviä.
Jos joudun olemaan ilman orgasmia vaikka 2-3 viikkoa yhteen menoon, onko tästä jotain fyysisiä haittoja? Pesut ja vessassa käynnit onnistuvat, se on näiden kuukausien aikana testattu mutta pidempi käyttö..
Kyseessä on metallinen malli. Voiko sen lukko ruostua jumiin kun käyn suihkussa päivittäin mutta lukkoa ei avata pitkään aikaan? Lukittu

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
03.07.2018
Hei
Mielestäni sinun ei tulisi hyväksyä tyttöystäväsi päätöstä asiasta. On kaksi eri asiaa pitää lukkoa omissa leikeissänne hetkellisesti tai kahlita sinut vieden avain mennessään. Se ei enää mielestäni kuulu normaaliin "valtaleikkiin", ja voit kyllä joutua hankalaan tilanteeseen sen vuoksi. Jos esim saat tulehduksen tai iho ongelmia ja joudut lääkäriin. Tälläinen vallankäyttö ei mielestäni kuulu enää normaaliin parisuhteeseen vaan ylittää jo rajan. Kirjoituksestasi kuultaa läpi että et itsekään ole tyytyväinen tilanteeseen. Suomen lain ja seksuaalilain mukaan sinulla on oikeus vapauteesi eikä mielestäni sinun tule tähän suostua.
Keskustele tyttöystäväsi kanssa asiasta ja pidä puolesi rohkeasti.
Yst terv Kristiina