pojan hyväileminen
06.05.2018
Moi! Onko mielestänne hyvä neuvo esileikkiin, että sitä kannattaa pitkittää, ennen kuin kosketetaan penistä? Että hyväiltäisiin ensin kaikkia muita paikkoja, ja vasta viimeisenä kiveksiä ja ihan lopuksi penistä. Tämä siksi, että jätkä olisi äärimmäisen kiihottunut, ennen kuin hänen herkimpään kohtaan koskettaisiin.

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
21.05.2018
Heippa!
Se voisi olla juurikin noin kuinka kuvailet. Pitempi esileikki on hyvästä, että molemmat ehtivät kiihottua kunnolla. Lisäksi se tietenkin tuntuu hyvältä, että saa kosketusta muihinkin paikkoihin kuin sukuelimiin. Ja orgasminhan voi hyvin saada muustakin kuin sukuelinten koskettelusta. Kaikenlainen hyväily ja läheisyys on myös osoitus siitä että välität toisesta ja lisää varmasti keskinäistä luottamusta, eikä pääse tapahtumaan liian nopeasti mitään mihin ei olisi valmis. Toki jollakin kerralla voi olla niin että jompikumpi tai molemmat ovat sitä mieltä etteivät toivo kummempaa esileikkiä aluksi, jos ovatkin hyvin kiihottuneita nopeasti. Kannattaa myös tunnustella ja kysellä kaveriltaan, mitä hän toivoo, ja myös itse näyttää mitä haluaa.
Terkuin Kristiina