unessa heti orgasmin jälkeen
11.05.2018
Hei. Olen nuori mies (23), ja kysyisin hieman nukahtamisesta seksin jälkeen. Teen fyysistä työtä pitkiä päiviä, joskus jopa 14 tuntisia, ja olen iltaisin erittäin väsynyt. En jaksa juuri muuta kuin syödä ja käydä suihkussa. Harrastaisin mielelläni tyttöystäväni kanssa seksiä joka ilta, mutta en jaksa. Haluista ei ole puute. Suihkun jälkeen tyttöystäväni alkaa kosketella penistäni ensin sormin, ja sitten saman tien hyväillä sitä suulla. Tämä toistuu useita kertoja viikossa, ja tekee minulle hyvää. Nautin suuseksistä todella kovasti, ja saan ihanan orgasmin noin viidessä minuutissa. Olen heti sen jälkeen valmis höyhensaarille. Nukahdan parissa minuutissa, enkä yksinkertaisesti jaksa millään valvoa sen kauemmin. Pussailemme muutaman kerran ja imaisen yleensä tyttöystäväni nännejä. Hänelle tulee siitä hyvä olo. Mielelläni nuolisin häntä oikein kunnolla, ja totta kai olisin yhdynnässäkin, mutta en vain jaksa. En jaksa edes nousta pesemään penistä. Tyttöystäväni nuolee siitä kaikki spermatipat. Onko mielestänne normaalia nukahtaa käytännössä heti orgasmin jälkeen? Se on mietityttänyt minua paljon enemmän kuin tyttöystävääni.

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
12.06.2018
Hei,
ei kannata olla huolissaan. Syy ja ratkaisu tähän ovat selvät. On ihan ilmeistä että pitkän päivän, lämpimän suihkun ja seksuaalisen nautinnon jälkeen nukahdat. Mutta ratkaisuksi asiaan voisitte tehdä asiat toisinpäin. Kun tulet nukkumaan, hyväile sinä häntä ensin ja anna suuseksiä jos se on teidän toiveenne, ja vasta sen jälkeen on sinun vuorosi. Varmaankin 90% ihmisistä tykkää nukahtaa heti seksin jälkeen, tai nukahtaa vaikkei sitä toivoisikan, koska se on niin rentouttava ja kokonaisvaltainen tunne ja kokemus. Siis mitään syytä huoleen, mutta vaihtakaa osat toisinpäin välillä, josko se auttaisi.
Kristiina