Vaippailu
21.01.2018
Moikka,
Olen 17 vuotias poika ja minua kiihottavat vaipat, niiden pitäminen päällä ja niihin pissaaminen, onko tämä normaalia? Haluaisin kokeilla miltä tuntuu pitää vaippaa päällä ja että miltä tuntuu pissata vaippaan, mistä minun ikäiseni voisi hankkia sopivan kokoisia vaippoja? Ja onko niiden ostaminen sallittua? Katson myös pornoa jossa naisilla on vaipat ja he pissaavat niihin, onko tämä normaalia, katsoa tälläistä pornoa? Myydäänkö pojille sellasia vaippoja johon voi huoletta pissata ettei pissa valu vaipasta yli? Onnistuuko pojilta ylipäätään vaippaan pissaus jos vertaa naisiin, heillä se on helpompaa? Miten kotona onnustuisi kokeilla vaippoja kun vanhemmat ovat kotona?
Kiitos jo etukäteen vastauksesta :) Poikaa
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
31.01.2018
Hei!
Kiitos kysymyksestä.
On todettava, että kiihottumisen laukaisevat tekijät ovat yksilöllisiä. Sinä olet löytänyt tavan, joka sinua kiihottaa, eikä vaippailu kuitenkaan vahingoita sinua tai sen enempää ketään muutakaan. Eikä sinua siihen kukaan pakota, etkä sinä pakota siihen ketään. Tiedossani ei ole miten suuri osuus väestöstä pitäisi sinun laillasi vaipoissa, mutta eipä se nyt olekaan olennainen asia. Olennaisinta on se, että sinä pidät siitä ja se riittää. Se on normaalia sinulle. Välttämättä jotkut eivät asiaa pitäisi normaalina, mutta sitä sinun ei tarvitse miettiä.
Mitä tulee miehille suunnattuihin vaippoihin, markkinoilla on virtsankarkailusta kärsiville henkilöille tarkoitettuja vaippoja, mutta niiden imukykyisyydestä en osaa sanoa. Virtsankarkailu tarkoittaa kuitenkin yleensä tippoja, ei kerralla koko rakon tyhjentämistä vaippaan. Tässä suhteessa en valitettavasti osaa juurikaan auttaa. Voisitko mahdollisesti tutkia internetistä seksuaaliterveyskauppojen valikoimia? Joissakin nettikaupoissa on mahdollisuus kysymyksillekin, jolloin kaupan henkilökunta voisi auttaa sinua asiassa oikeaan suuntaan. Sillä välin varmasti olisi otettava luovuus käyttöön, mikäli vaippaa haluaisit kokeilla. Siinä miten asia onnistuu kotioloissasi, en valitettavasti juurikaan osaa auttaa.
Miia terveydenhoitaja, seksuaalineuvoja
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.