Pojat tai miehet
30.03.2015
Miten pojat tai miehet voi harrastaa seksiä keskenään? Jos kumpikaan ei halua mitään anaalia, miten sitten kannattaa harrastaa? Olen 16 ja siis homoseksuaali.
Onko oma pippeli liiankin iso, kun se on jopa 19 cm pitkä? Kuulin, että voi kasvaa 20 vuotiaaksi saakka. Vai onko isompi aina kiihottavampi kuin pienempi?
Saan esinahan helposti terskan taakse, mutta silti tuntuu kiristävältä. Mistä se voi johtuu? Terskassa ei ole tulehdusta ja terska tulee erektiossa esille, vaikka pippeliin ei koskekaan. Zei

Nuorisotiedottaja Jenny Vastaa
02.04.2015
Hei!
Seksiä voi varmasti harrastaa monella eri tapaa, täytyy vain olla luova ja jutella kumppaninsa kanssa siitä mikä molemmista tuntuu hyvältä. Peniksen koko on hyvin yksilöllinen asia. On totta, että se voi kasvaa 20-vuotiaaksi asti, joillakin se kuitenkin voi kasvaa jo huomattavasti aiemmin lopulliseen kokoonsa. suurimmalla osalla miehistä, penis on 6-9 cm levossa. Kysymyksesi siitä kumpi on kiihottavampi, iso vai pieni penis, on vaikea vastata, koska jokaisella on varmaankin oma mielipide siitä asiasta, eikä siihen siksi voi antaa yhtä oikeaa vastausta. Yleensä kuitenkin se miten sitä käyttää vaikuttaa enemmän kiihottumiseen kuin se minkä kokoinen se on. Kysy omalta kumppaniltasi mikä hänestä tuntuu hyvältä niin löydätte varmasti yhteisen sävelen. esinahka voi vielä nuorena olla tiukka, mutta yleensä se löystyy ajanmyötä ja esim. itsetyydytys voi "venyttää" sitä jonkin verran. Jos kiristävä tunne ei menne ohi, voit hyvin käydä näyttämässä sitä lääkärille ja yhdessä hänen kanssaan arvioida tilanteen. Joskus jotkut miehet joutuvat käydä lääkärillä tekemässä pienen toimenpiteen kireän esinahan takia. sinä sanot kuitenkin, että terska tulee hyvin esiin, joten seuraa tilannetta ja ota sitten tarvittaessa tai jos epäilet tulehdusta yhteys lääkäriin.
Ystävällisin terveisin nuorisotiedottaja Jenny