Pippelin koskettelu
02.12.2022
Miten pippeliä voisi kosketella ensimmäisellä kerralla? Sekin varmaan vaikuttaa onko se heti kovana vai eikö se ole. Onko vähän outoa, jos heti alkaisi liikutella esinahkaa edestakaisin? Tätä olen mietiskellyt, koska olisi mielestäni hyvä, että ekat hyväilyt tuntuisivat pojasta hyvältä.
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
12.12.2022
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Ensimmäiset kerrat kaikessa ovat usein jännittäviä, ensimmäisessä kerrassa kun on kyse siitä, että jokin asia on uutta. Sekä peniksen koskettaminen, että kosketuksen vastaanottaminen ensimmäisillä kerroilla tuntuvat molemmista varmasti yhtä jännittävältä. Älä kuitenkaan ota turhia paineita siitä, että sinun tulisi osata tehdä kaikki täydellisesti: ei kukaan ole seppä syntyessään!
Varmin tapa varmistua siitä millaisesta kosketuksesta toinen pitää, on kysyä suoraan. Voi myös olla, että toinenkaan ei vielä tiedä, millaisesta peniksen kosketuksesta hän pitää. Silloin voitte yhdessä opetella mikä kummastakin tuntuu hyvältä.
Mikäli penis on kovettunut (se saattaa jäykistyä helposti pienestäkin kosketuksesta), voit liikutella esinahkaa edes ja taakse. Sinun ei kuitenkaan välttämättä tarvitse viedä esinahkaa aivan alas asti.
Mikäli penis ei ole erektiossa, esinahan liikutteleminen ei ole niin helppoa. Älä myöskään loukkaannu, mikäli penis ei ole erektiossa sitä koskettaessasi: tilanne voi olla niin jännittävä, että erektio ei tule tai pysy. Penistä voi koskettaa myös monella muulla ei tavalla: voit silittää sitä, pyöritellä, hieroa.. huomioithan myös, että ympärileikkaamattomien terska voi olla hyvin herkkä!
Käsin kosketettaessa on myös hyvä käyttää liukuvoidetta vähentämään kitkaa. Liukastetta voi ostaa apteekista tai marketeista. :)
Terkuin Stinke