Tunnen roskan silmässä mutta ei ole
12.08.2018
Hei olen 14 vuotias tyttö ja minua huolestuttaa että mikä minun silmässäni on.Tunnen oikean puolen silmässä roskan muttei silmässä ole mikään. Myös silmä vuotaa inhottavasti. Tunnen siis sen roskan ainakun räpäytän silmää tai pidän silmiä kiinni. Äitini sanoi että minulla on kuivat silmät joten käytän kostutus tippoja ne ei ole ainakaan toistaiseksi tehonnut. Onko minulla jokin silmä sairaus tai tulehdus?? Alina136
Hannele klippt2

Nuorisotiedottaja Hannele Vastaa
13.08.2018
Hei "Alina 136"!
Kiitos viestistäsi. Kerroit, että sinulla on roskan tunnetta  oikeassa silmässä. Tunne voi johtua esim. kuivuudesta tai jostain  allergiasta. Onko sinulla ollut siitepölyallergiaa? Tai oletko allerginen jollekin? Joudutko siristelmään silmiäsi usein, mietin onko sinun näkösi heikentynyt?  Kerroit, että olet käyttänyt silmätippoja mutta niistä ei ole ollut sinulle apua.
Suosittelen sinun varaavan ajan hoitajalta, joka voisi katsoa tarkemmin silmääsi. Voi olla, että sinne on kesän aikana päässyt jotain, mikä ei vain tule pois. Jos sieltä et saa mitään apua, niin suosittelen käyntiä myös silmälääkärissä.
Toivon, että saat pian apua! :)
Tsemppiä koulun alkuun! :)
Ystävällisin terveisin; Hannele Pelli