Tekopimppi
19.05.2022
Olisi kiva kokeilla tekopimppiä. Onko sellainen kuinka kallis? Lisääkö tekopimpin käyttö seksihaluja? Jos niin käy, on siinä se ikävä puoli, ettei minulla ole kumppania, jonka kanssa seksiä harrastaisin. Onko tekopimppi sellainen korvike tyypeille, joilla ei ole tyttöystävää? Kuinka paljon tekopimppi muistuttaa oikeaa pimppiä?
francesca profil

Seksuaalineuvojaharjoittelija Francesca Vastaa
23.05.2022
Hei ja kiitos kysymyksestäsi. Hienoa että haluat pohtia seksuaalisuuteen, nautintoon ja haluun liittyviä asioita.
Seksilelujen käyttö on yleistä ja niitä käyttävät niin sinkut kuin suhteessa olevatkin. Se mikä saa lisäämään halukkuutta on yksilöllistä eli ei ole suoraan todettu, että seksilelujen käyttö lisäisi seksihaluja. Toisaalta, jos seksilelun käyttö tuntuu hyvältä, on toki mahdollista, että sen käyttö myös lisääntyy. Tämä on kuitenkin aina yksilöllistä eikä siinä ole mitään väärää, kunhan se ei vaikuta arkeesi, hyvinvointiisi tai muuhun tärkeään asiaan heikentävällä tavalla.
Nettikaupoissa ja liikkeissä on myynnissä erilaisia ja erihintaisia tekovaginoita. Yleensä hinta on n. 40-80e. Tekovaginaa käytettäessä on muistettava hyvä hygienia. Myös liukuvoiteen käyttö on suositeltavaa ja yleensä suositellaankin nimenomaan vesipohjaisen liukuvoiteen käyttöä. Jokaisen tuotteen ohjeista löytyy tarkemmat vaatimukset.
Tekovaginat on pyritty valmistamaan mahdollisimman oikean tuntuiseksi, mutta on toki selvää, että on mahdotonta saavuttaa lelun avulla täysin aidon tuntuista kokemusta.
Terveisin, Francesca