pieru
25.10.2017
Moi. Voiko naiselta tulla pieru yhdynnän aikana? On vähän vaikea tunnustaa tämä seuraava asia. Minua kiihottaa hurjasti ajatus, että nuolisin naisen pyllyä niin syvältä kuin kielelläni yllän, ja että nainen pieraisisi juuri silloin. Olenko jotenkin omituinen?

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
03.11.2017
Heippa!
Et ole millään tavalla omituinen. Kukaan ei voi määritellä, mikä on ns "normaalia" tai oikein. Pääsääntönä voitaisiin pitää, että niin kauan kun et tee itsellesi etkä toiselle mitään vasten tahtoa, tai pakotettuna, kaikki on ihan ok. Kunhan se molemmille osapuolille sopii. Se, mitä itse kukin mielessään haaveilee, on jokaisen ihan ikioma asia.
Ilma suolistossa liikkuu, ja tulee joskus ulos vaikka sitä yrittäisi pidättääkin. Yhdynnän aikana kun keho on todennäköisesti hieman jännittynytkin, voi ilmaa joskus päästä karkaamaan ja samoin orgasmin jälkeen, ja käytännössä, jos tuntee että ilmaa olisi tulossa, sen voi joko päästää tai pidättää.
Jos tuota joskus tahdot jonkun kanssa kokeilla, kannattaa siihen valita ihminen jonka kanssa muuten tunnet olosi turvalliseksi, ja päinvastoin. Ilman tuleminen yhdynnän aikana voi olla kumppanille kiusallista, mutta jos hän tietää ettei se sinua häiritse, voi tilanne olla toinen.
terkuin Kristiina
seksuaalineuvoja