poikien mieliteot
24.11.2017
Moi. Miksi pojat käyvät kuumina pyöreäpyllyisten tyttöjen perään? Olin kerran näkemässä, kun yksi lukiolaispoika oli kyykistynyt yhden tytön viereen illalla kaupan seinän vieressä, ja kosketteli ja puristeli tyttöä pyllystä.

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
01.12.2017
Hei,
Tämä tietenkin riippuu henkilöstä, mitä juuri se henkilö pitää seksikkäänä, tähän vaikuttaa myös yhteiskunnan trendit. Siihen aikaan kuin minä itse olin vielä yläasteella "hyvä perse" oli pieni perse, ja kaikki tytöt joilla oli isompi takamus jäivät varjoon..
Unelmalähtökohtahan olisi se että kaikki takapuolet olisivat samanvertaisia. Ja yleensä jos puhutaan ihastumisesta niin kyseisen ihmisen takapuoli on aina yhtä hyvännäköinen riippumatta millainen se on, juuri sen takia että kyseinen ihminen on ihana.
Pidäthän mielessä että trendit muuttuvat koko ajan, eikä niihin kannata kiinnittää liikaa huomiota. Pääasia on joka tapauksessa se että pidät itsestäsi sellaisena kun olet. Olet aivan täydellinen.
Haleja
Tessi