kesäkuntoon ja nopeasti
06.05.2017
Neuvoja miten saisin kulutettua nopeasti kehostani ylimääräisen rasvan pois, vatsasta ja reisistä. Olen normi painoinen mutta ylimääräistä rasvaa löytyy sillä siitä saa kiinni kunnolla. Eli siis miten saisin nyt n.1,5kk "dietin" jolla pääsisin edes jonkin laiseen timmimpään kesäkuntoon.

Nuorisotiedottaja Liselott Vastaa
08.05.2017
Hei !
Kiitos kysymyksestäsi!
Nopeita ihme dieettejä ei ole olemassa. Painonhallinta ja kroppakuntoon-remontit ovat aina pitkäaikaisia projekteja.
Lisäämällä arkiliikuntaa sekä kiinnittämällä huomiota ruokavalioon saadaan aikaan muutoksia. Kannattaa jättää pois esimerkiksi kaikki ylimääräinen sokeri ruokavaliosta. On myös suositeltavaa että ateriarytmi on kunnossa ja se on oikein rytmitetty.
Linkistä lisätietoa http://syohyvaa.fi/loyda-oma-ateriarytmisi/ . (lähde www.tervekoululainen.fi) Voimaharjoittelun avulla, esimerkiksi kahvakuula- tai saliharjoittelulla saadaan lihakset kiinteytymään ja rasvaa poltettua kehosta. Kannattaa konsultoida esimerkiksi liikunnanohjaajaa tai personal traineria, jotta saat hyvän ohjelman voimaharjoitteluun.
Hyvää kevään jatkoa
Nuorisotiedottaja Tiina P
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.