Punastuminen
03.04.2019
Mulla on ysien tanssit tulossa ja aijon tanssia mutta pelkään että punastun koko koulun edessä, kun punastelen välillä herkästi ja se ärsyttää. Mikä auttais? ...
Hannele klippt2

Nuorisotiedottaja Hannele Vastaa
16.04.2019
Hei!
Kyselit punastumisesta. Useat ihmiset punastelevat, niin aikuiset kuin  nuoretkin, tämä on täysin luonnollista. Punastelu kannattaa hyväksyä ja yrittää olla välittämättä siitä. Mitä sitten jos punastut? Ei se ole vaarallista ja menee ohi itsekseen. Itse aikoinaan punastelin todella herkästi, hikoilin ja käteni tärisivät. Pelkäsin ja aloin välttelemään tilanteita joissa olisi vaara punastua. Jonain päivänä päätin kuitenkin, että en jaksa enää välittää, yhtäkkiä en enää edes huomannut punastelua, tai jos punastelin annoin sen tulla ja mennä omia aikojaan. Peiteaineella ja meikillä voi peittää hieman kasvoja jos haluaa, mutta ajan myötä se tulee luultavasti helpottamaan sinullakin.
Mukavia tansseja! :)
Ystävällisin terveisin; Hannele :)