Yhdyntä
22.04.2015
Meillä on poikaystävän kanssa ihana suhde ja nautimme toisistamme, mutta yhdyntä kestää liian lyhyen aikaa. Poikaystävä jaksaa toisenkin kerran ja joskus kolmannenkin kerran, mutta silloinkin yhdyntä jää todella lyhyeksi. Rakastamme toisiamme ja yhdyntä on tosi ihanaa, mutta se jää aina lyhyeksi. Mitä voimme tehdä? Meillä on tapana ajaa toistemme alapäät ja olen siinä huomannut, että poikaystävän penis on tummempi kuin muu keho, kuuluuko niin olla? Sheivaamisessa tuntuu hassulta, kun poikaystävän penis alkaa seisoa sheivaamisenkin aikana, onko hänellä liiankin herkkä penis? Molemmilla alkaa tuntua alapäissä, kun yhdyntää on useita kertoja. Itse en kostu kovin paljon, vaikka olisin superkiihottunut ja poikaystävällä terska ei kostu vaikka hyväilisi pidempäänkin. Poikaystävällä on myös jonkun verran tiukka esinahka eli erektiossa paisunut terska ei näy kokonaan, mutta levossa hän saa esinahan vedettyä kokonaan terskan taakse. Hanna

Terveydenhoitaja-Kätilö Annika Vastaa
24.04.2015
Hei!
Hienoa, että sinulla on luottamus meihin täällä Decibelissä ja hyvä että tiedät, että teillä pitäisi olla asiat mahdollisimman hyvin suhteessanne. Olette vielä nuoria – olette aloittaneet harjoittelemaan yhteistä seksuaalisuttanne. Hienoa ihmisen seksuaalisuudessa on se, että se ajan myötä muuttuu ja uusiutuu niin kauan kun elämme. Muutenhan ihminen olisi väsynyt seksiin jo kauan aikaa sitten! Uusia asioita oppii koko ajan. Vain mielikuvitus asettaa rajat ja estää meitä kokeilemista uusia asioita. Oikeastaan olen sitä mieltä, että teillä on hyvä alku fantasialeikkeihin koska ajelette toistenne alapäät. Olette ikään kuin yhdistäneet hyödyn ja huvin! :)
En ihmettele yhtään, että poikaystäväsi saa erektion kun sheivaatte! Olethan siinä siinä käsinesi ja koskettelet hänen intiimejä paikkojansa -se on siis ihan luonnollista! Vähemmästäkin voi saada erektion! ;)
Monen penis on ihonväriltään kummempi kuin muu iho on. Se on tavallista. Erektiossa peniksessä kiertää veri vielä tavallista enemmän ja se tekee myös värin tummemmaksi. Hänen esinahkansa on kyllä ihan normaali.
Poikaystäväsi on nuori ja viriili. Ei ole helppoa pidättäytyä! Kondomi saattaa auttaa asiaa hieman. Tai sitten voitte vain panostaa siihen, että hän hyväilee sinua, jotta saat orgasmin ja vasta sitten olla yhdynnässä. Sama asia mutta päinvastoin sinun kohdallasi – olet nuori. Ei ole helppoa nuorille naisille tuntea oma kehonsa niin hyvin. että saa orgasmin yhdynnässä. Useimmiten nuoret naiset saavat helpoiten orgasmin kun häntä hyväilee. Silloin myös alapää kostuu helpommin. Voitte myös koittaa liukuvoidetta. Kondomeissa on myös liukuvoidetta, joten siksikin se sitä kannattaa kokeilla. Eräs merkki siitä, ettei nainen ole valmis yhdyntään on juuri se, ettei hän ole tarpeeksi kostea. Silloin kokemuksesta tulee harvoin hyvä.
Yhdynnästä 2-3 kertaa peräkkäin sekä nainen että mies tulevat helliksi. Kaikki limakalvot turpoavat aina yhdynnässä ja sen lisäksi edestakainen liike hankaa niitä. Olisiko siis sittenkin parempi panostaa laatuun määrän sijaan? Käyttäkää esileikkiin paaaljon aikaa. Monet miehet luulevat, että penis sisään ja ulos on se paras juttu naiselle, mutta tosiasia on se, että naista pitää rakastella käsin ja sanoin –Euroopan tunnetuin seksologi-tutkija sanoo näin. Uskon, että hän on oikeassa!
Pitäkää huolta toisistanne ja jatkakaa kokeilemista!
Ystävällisin terveisin, terveydenhoitaja-kätilö Annika