erilaiset mieltymykset
13.02.2021
Olenkohan jotenkin erikoinen, kun en pidä tyypillisestä pornosta, joka on minusta kauhean kovakouraista ja sellaista brutaalin näköistä. Kiihottaisi hirveästi nähdä sellaista pehmopornoa, jossa vaatteita riisutaan hitaasti, ja jossa näytettäisi sukuelinten kiihottuminen. Olisi kiva katsella, kun tuntuisi oikeasti, että näyttelijöillä olisi tunteita toisia kohtaan.

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
15.02.2021
Hei,
Se on ihan normaalia, että ei kiihotu ns. mainstream –pornosta. Niille filmeille on yhteistä se, että kaikki etenee aika nopeasti ja näyttelijöiden välistä kemiaa ei ole havaittavissa.
Ehdottaisin sinua googlaamaan sen sijaan seuraavia: ”Erika Lust” ja ”Four chambers”. Ne on tuotettu reilun kaupan pornona, jossa näyttelijät itseasiassa joskus ovat pareja todellisuudessa, joten kemia ja tunteet ovat toisenlaiset. Niissä panostetaan myös kokonaisuuteen, kuten valaistukseen/ääneen ja paikkoihin, joissa ne on kuvattu. Pornon katselun tarkoitus on, että se tuntuu kiihottavalta – joten ei ole järkeä katsoa semmoista, mistä ei saa itse mitään irti.
Terveisin, Tessi