kasvoilla istuminen
07.07.2021
Moikka. Olen 17-v tyttö, ja olen miettinyt paria juttua, joista nyt kysyn. Olemme puhuneet poikaystävän kanssa, että voisin istua hänen kasvoilla, ja hän nuolisi minua. Kuinka se olisi toteutettavissa? Enhän voi istua koko painollani hänen kasvojen päälle. Voi olla vaikea rentoutua itse, jos on jännitettävä jalkoja. Pitäisi olla niin, että alapäätä olisi helppo kosketella kielellä. Orgasmin hetkellä saan joskus yllättäviä raajojen nytkähdyksiä. Mitä ne vaikuttaisivat suuseksin aikana minuun. Epäilen kyllä etten saisi siinä orgasmia. Kysyn vielä onko siitä mitä haittaa, jos tyttö squirttaa pojan silmään?
Hannele klippt2

Nuorisotiedottaja Hannele Vastaa
08.07.2021
Hei!
Kiitos kysymyksistäsi ja mukavaa kuulla, että olette keskustelleet yhdessä poikaystäväsi kanssa seksistä.
Yksi tapa millä poikaystäväsi voisi nuolla sinua kun olet hänen kasvojen "päällä" on että olet kontillasi peppu häneen päin (tai toisin päin, kuitenkin niin että miehesi on selällään), voit peruuttamalla löytää oikean kohdan mikä tuntuu molemmille hyvältä. Tässä asennossa voit siirtyä lähemmäksi miehesi kasvoja. Et toki voi istua koko painollasi hänen päällä, jos sinun rentoutuminen tuntuu tässä asennossa hankalalta kannattaa kokeilla jotain muuta asentoa.
Suuseksiä voi harrastaa monessa eri asennossa, nytkähdykset orgasmin aikana kuuluvat asiaa, nytkähdykset kertovat siitä, että kroppasi rentoutuu. Suuseksin aikana nytkähdykset eivät ole vaarallisia, muista vain itse rentouta, älä liikaa analysoi. Monet naiset saavat orgasmin suuseksin aikana, eivät toki kaikki, kaikki ovat yksilöllistä. Kokeilkaa mikä teistä tuntuu mukavimmalta. Tytön squirttaessa tyttö on hyvin kiihottuneessa tilassa, monet eivät tee sitä koskaan elämänsä aikana. Pojan silmään squirttaaminen ei ole vaarallista, mutta toki kannattaa pestä varmuuden vuoksi silmät sen jälkeen puhtaalla vedellä.
Mukavia hetkiä teille ja ihanaa kesää! :)
Terveisin
Hannele