Liian kiihottava pornovideo
27.04.2022
Olen ihmetellyt, kun en pysty katsomaan yhtä pornovideota laukeamatta loppuun asti. Olen varmaan yli kymmenen kertaa katsonut sitä, ja tyydyttänyt tietysti itseäni samalla. Videolla nainen antaa suuseksiä miehelle, joka näyttää minusta täydelliseltä. Se on järjettömän kiihottavaa katsella, ja ainakin minä haluaisin juuri tuollaista suuseksiä. Miten voisin kestää sen loppuun asti? Kestäisinkö tytön kanssakaan juuri mitään, kun laukean noin herkästi? Mikä auttaisi tähän? Haluaisin nauttia seksistä jo tyttöjen kanssa ja niin, ettei se loppuisi heti alkuunsa.
thumbnail image1

Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
02.05.2022
Hei,
Hienoa, että olet löytänyt sellaisen pornovideon, josta pidät ja joka saa sinut kiihottumaan. Pornovideoiden tarkoitus on kiihottaa ja nähdä fantasian omaisia seksiakteja, joita ei kuitenkaan ole aina mahdollista toteuttaa. Laukeamisen pitkittämistä voi harjoitella masturboidessa, mutta tilanne on tietenkin aina hieman eri, kun seksissä on mukana kumppani. On täysin normaalia, että ensimmäisillä seksikerroilla sekä uuden kumppanin kanssa laukeaa nopeasti. Kun harrastat seksiä saman kumppanin kanssa useammin, voitte yhdessä harjoitella keinoja, joilla pystyisit pitkittämään laukeamista ja voisitte nauttia seksistä pitempään. Se vaatii aikaa, harjoittelua ja kommunikointia.
Voit myös käydä lukemassa aiemmin vastaavasta aiheesta saamamme vastauksen täältä.
Terveisin, Piia