-
30.08.2020
Miten toimin, jos pelottaa se fakta, että minulla alkaa seisomaan kun olen tytön seurassa. Pitäisi tavata yksi tyttö, mutta huolestuttaa mm. pituusero, ujouteni, ja edellä mainittu asia. Jos saisin vastauksen osaisin välttää tiettyjä asioita enemmän. cee
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
04.09.2020
Hei nimimerkki cee!
Ensinnäkin tavatessasi tämän tytön kannattaa koittaa ottaa rennosti ja olla oma itsesi. Tyttöjen kanssa voi jutella aivan samalla tavalla kuin poikienkin, joten sitä ei kannata stressata. Tapaamisen paineita voi laskea myös juttelemalla ensiksi vaikkapa somen kautta. Kun haluat tavata tytön kasvokkain, voit ottaa kaverin mukaan, jolloin tapaamisen jännitys voi helpottaa. Voit lukea Nuortenelämä.fi:n sivuilta, miten ihastusta voi lähestyä.
Erektiota ei tarvitse pelätä. Se voi johtua monesta syystä, eikä siihen voi aina vaikuttaa. Kannattaa lukea Hyvä kysymys -palvelun sivuilta erektiosta lisää. Vaatevalinnalla voit vaikuttaa siihen, että muut eivät huomaa erektiota.
Toivottavasti tästä on sinulle apua!
Ystävällisin terveisin, Sini - Nuortenelämä.fi