pippelihieronta kielellä
12.12.2022
Hei. Voisitteko kertoa kielellä tehtävästä pippelihieronnasta. Millaista se oikein on? Onko se vaikeaa? Miten kielellä hierotaan? Poikaystävä pyysi minulta sitä, mutta kaipaisin ensin siitä lisää tietoa.
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
12.12.2022
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Oletan, että tarkoitat oraali,- eli suuseksiä, jossa miehen penistä hyväillään suun avulla? Mikäli sinua arveluttaa, voit hyvin harjoitella suuseksin antamista esimerkiksi banaanilla, kurkulla tai dildolla, jonka päälle on asetettu kondomi.
Suuseksissä tarkoitus on tuottaa mielihyvää penikselle suulla. Se, kuinka mielihyvää annetaan tai tuotetaan, riippuu pitkälti antajasta. Kannattaa myös aina kysyä millaisesta suuseksistä tai kosketuksesta peniksellinen pitää: kaikki eivät pidä kaikesta!
Penistä voi suukotella, sillä voi leikitellä kuljettamalla esimerkiksi kieltä peniksen vartta pitkin tai kiusoitella terskaa. Penistä voi nuolla sekä pituus- että leveyssuunnassa tai niin halutessaan voi peniksen ottaa kokonaan suuhunkin.
Useat pitävät siitä, kun heidän penistään imetään. Sinun ei tarvitse kuitenkaan ottaa koko penistä suuhusi, vaan voit itse rajoittaa sitä kuinka paljon ja syvälle peniksen suussasi viet. Voit imeä penistä rytmisesti, samaan tapaan kuin liikuttaisit kättäsi peniksen vartta ylös ja alas. Imiessä pää siis liikkuu ylös ja alas.
Useimmat eivät pidä siitä, että suuseksissä käytetään hampaita. Mikäli se on sinun juttusi, tulee sinun ehdottomasti kysyä asiasta ennen. Suuseksiin voi yhdistää halutessaan myös kädet, joilla voi samanaikaisesti esim. puristaa tai liikuttaa penistä edestakaisin tai hyväillä kiveksiä (mikäli peniksellinen pitää siitä).
Tärkeää suuseksissä on pitää huolta siitä, että sylkeä tai suuseksiin soveltuvaa liukuvoidetta on tarpeeksi. Seksissä parhaiten oppii opettelemalla, älä siis turhaan stressaa mieltäsi oikeaoppisella suorituksella! Läsnäolo on tärkeintä tässäkin asiassa! Muistathan myös sen, että sinunkaan ei tarvitse tehdä mitään, mikä tuntuu sinusta itsestäsi epämukavalta.
Terv. Stinke