Hemstudierna
04.05.2020
Kan ni säg åt regeringen å förläng hemstudierna tills somalovet he e ba onödit att fara tibax fö bara 2 vikona å allt virus å löse å flunsso kombe ba å spridas igen Agudboi

Nuorisotiedottaja Ida Vastaa
04.05.2020
Hej!
Förstår helt din oro och frustration. MEN det kan vara väldigt bra för många att få komma tillbaka till skolan, se sina vänner och umgås som förr igen. Många har känt sig ensamma och mått psykiskt dåligt. Vi kommer tyvärr inte att meddela regeringen kring detta, det är fritt fram för dig att ta kontakt med dem ifall du vill. :) Hoppas du förstår!
Du har helt rätt till din åsikt, men jag hoppas ändå att du på nåt sätt uppskattar skolan igen när den öppnas. Och det handlar om endast två veckor, sen får ni sommarlov. Så försök att hålla ut.
Kram, Ida