hurja fantasia
26.03.2020
Hei. Minulla on fantasia sellaiseen, mitä en todennäköisesti pystyisi toteuttamaan käytännössä. Jo sen vaikutuksista terveyteen sekä muutenkin varmaan oksentaisin. Kyseessä siis olla orjana tallilla hevostytöille. He pakottaisi nuolemaan heidän ratsastussaappaansa puhtaaksi. Eli niissä voisi olla hevosenlantaa, mutaa, hiekkaa, savea. Tuleeko tälläinen jotenkin alitajunnasta vai miten tollainen mielikuva voi tulla? Ainakin minua kiihottaa suunnattomasti ajatus tästä.
kristiina annila

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
26.03.2020
Hei!
Ihmisillä on monenlaisia seksuaalisuuteen ja seksiin liittyviä fantasioita. Osa niistä on sellaisia, jotka voisimme toteuttaa, osa sellaisia jotka ovat kiihottavia ja nautintoa tuovia vain juurikin fantasioina, emmekä koskaan voisi tai pystyisi niitä toteuttamaan. Tässä ei ole mitään väärää eikä epänormaalia. Mistä erilaiset fantasiat kumpuavat, on vaikea sanoa. Jokin paikka tai tuoksu esimerkiksi voi palauttaa mieleesi siihen joskus yhdistyneen hyvän olon tai kiihottumisen, ja se saa sinut fantasioimaan.
Erilaiset fantasiat ovat hyväksi, ja auttavat ihmistä tutustumaan omiin haluihinsa ja mieltymyksiinsä. Fantasioiminen voi myös olla apuna esimerkiksi orgasmin saamisessa, jos se muuten on hankalaa.
Terkuin Kristiina, seksuaalineuvoja