naiset ilman vaatteita
08.03.2021
Hei! Olen 14v poika, ja kysyisin asiaa, jota olen mietiskellyt. Minua kiinnostaisi nähdä naisia ilman vaatteita, mutta en haluaisi oikein katsoa pornoa, kun en tiedä mitä kaikkea siellä oikein näytetään. Mitä mielestänne ikäiseni vähän ujon ja aran pojan olisi hyvä nähdä naisista? Tiedän, etten ole vielä itse valmis seksiin, mutta kiinnostusta silti on. Onko ok, että haluaisin nähdä naisilla paljaita tissejä, ja sitä kun mies koskettelee niitä? Onko miten monia tapoja hyväillä tissejä, ja haluavatko pojat aina tehdä sitä? Voiko niitä imeä kuten vauva? Mistä muualta naista voisi kosketella? Kertokaa, mistä johtuu, että minulla on ollut muutaman kerran märkiä unia? Onko se hyvä, ja lisääntyvätkö ne tulevaisuudessa?

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
12.03.2021
Hei,
Kerroit, että haluaisit mielelläsi nähdä alastomia naisia sekä naisten ja miesten välistä seksuaalista kontaktia – mutta koet, ettet ole valmis katsomaan pornoa. Mielestäni se on järkevä päätös, ettet ala katsomaan pornoa, sillä kerrot olevasi aika ujo ja arka. Silloin on luultavasti parempi katsoa ”tavallisia” elokuvia tai sarjoija, joissa on seksuaalista sisältöä tai yksinkertaisesti vain itse fantasioida. Omien fantasioiden etuna on se, että ne ei yleensä voi mennä ”liian pitkälle”, vaan ovat sopivalla tasolla itsellesi.
On täysin normaalia fantasioida rintojen koskettamisesta, mutta koska kaikki tytöt ovat erilaisia, on rintojen ja muuten kropan kosketteluun yhtä monta erilaista tapaa kuin tyttöjäkin.
On täysin normaalia saada yöllisiä siemensyöksyjä. On mahdollista, että niitä tulee ajan kanssa yleisempiä, mutta sitä en pysty arvioimaan.
Terveisin, Tessi