nolo kysymys
22.01.2021
Moi, minulla olisi kysymys, joka nolottaa minua kovasti. Minusta olisi hurjan kiihottavaa puhua pippelistä jonkun nuoren naisen, mielellään seksuaalineuvojan kanssa. Haluaisin myös samalla tyydyttää itseäni ja kosketella naisen rintoja ja etenkin pyllyä. Pelkkä ajatus saa minulta erittymään touhutippoja. Onko tämä jotenkin sopimaton ja likainen ajatus? Pitäisikö se saada pois mielestä. Olen 16-vuotias poika.

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
02.02.2021
Hei,
En näe mitään väärää siinä, mitä kerroit – niin pitkään, kun se pysyy fantasianasi. Ei ole ollenkaan epätavallista fantasioida siitä, että keskustelee seksuaalisista ajatuksista jonkun kanssa tai siitä, että koskettaa toista – MUTTA on erittäin epätodennäköistä, että sitä olisi mahdollista toteuttaa todellisuudessa. Seksuaalineuvojan työhön kuuluu usein keskustelutuen tarjoaminen ja auttaa ongelmien ratkaisussa – ei seksuaalisten palveluiden myyminen. Joten se mitä kuvailet, on sopimatonta ja pahimmassa tapauksessa rangaistavaa, koska sen voisi tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi.
Joten nauti fantasiastasi. Sinulla on oikeus omiin seksuaalisiin fantasioihisi ja sinun ei tarvitse olla huolissasi niiden seurauksista. Tavatessasi kumppanin voit varmasti toteuttaa osan fantasioistasi hänen kanssaan.
Terveisin, Tessi