yhdynnässä nainen ja kaksi miestä
12.11.2021
Onko sellainen mahdollista, että nainen olisi samaan aikaan yhdynnässä kahden miehen kanssa? Että toinen mies laittaisi pippelinsä naisen pimppiin ja toinen pyllyyn. Miten näin voisi tehdä? Miten kaikki kolme voivat olla niin lähekkäin? Pimppi ja pyllyreikä ovat myös ihan lähellä toisiaan. Mietin miten tuo voi onnistua. Miksi sitä tehdään?

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
15.11.2021
Hei,
Kuvailemaasi toimintaa kutsutaan kaksoisyhdynnäksi, ts. naisen ollessa yhdynnässä samanaikaisesti kahden miehen kanssa yhdyntä tapahtuu sekä vaginaalisesti että anaaliin. Haluan huomauttaa, että tämä EI OLE jotain, mitä tehdään suhteen alussa tai tuntemattomien henkilöiden kanssa.
Luulen, että tämän ”jutun” taustalla on se, että sitä tehdään pornossa.
Seksin tulisi olla jotain, mitä jaetaan semmoisten ihmisten välillä, joista välitetään sekä joita kunnioitetaan. Se on kokemus, jossa ollaan vastuussa seksikumppanista ja jos mukana on enemmän kuin kaksi henkilöä – siihen liittyy suurempi vastuu.
Anaaliseksissä tulee aina olla erityisen huolellinen ja se vaatii hyvää kommunikointia osapuolten välillä. Pornossa nähtyä anaaliseksiä ei tulisi koskaan verrata todellisuudessa tapahtuvaan anaaliseksiin, koska ne eivät vain yksinkertaisesti ole sama asia. Tämä tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että kaksoisyhdynnän onnistuminen edellyttää, että kaikki osapuolet tuntevat toisensa erittäin hyvin ja pystyvät kommunikoimaan sekä ottamaan vastuun. Aina se henkilö, johon ”työnnytään” (tässä tapauksessa tyttö), päättää tahdin, koska häneen kohdistuu riskit.
Onnistumisen edellytyksenä on toisin sanoen se, että kaikki kolme viihtyvät toistensa kanssa, kaikilla on keskenään hyvää kommunikointia ja luottamus toisiinsa sekä olette etukäteen keskustelleet ja asettaneet rajat – joita noudatatte. On myös oltava kokemusta seksistä aiemmin (sekä tytöllä ja pojilla), jotta tietää miltä se tuntuu ja osaa toimia niin, ettei satuta toisia.
Aivan, kuten kirjoitit, tilanteessa ollaan hyvin lähekkäin, joka todennäköisesti edellyttää myös sitä, että mukana olevat miehet eivät pelkää koskettaa toisiaan.
Terveisin, Tessi